Dressyrtjejen_97 7 Sept 2017 #2 LesPaul skrev: Vad för spännen/detaljer föredrar ni på er utrustning? Klicka för att se mer... Mässing!
LesPaul skrev: Vad för spännen/detaljer föredrar ni på er utrustning? Klicka för att se mer... Mässing!
tuaphua 8 Sept 2017 #4 Stål! Har dock en rödbrun lädergrimma med mässingsdetaljer. Men bet, träns, stigbyglar etc vill jag ha stål.
Stål! Har dock en rödbrun lädergrimma med mässingsdetaljer. Men bet, träns, stigbyglar etc vill jag ha stål.
caballus 9 Sept 2017 #7 Mässing är snyggast, men är det äkta och inte pläterat så är det förjävligt att putsa detaljer på träns o dyl. Så latheten i mig föredrar guldfärgade spännen i icke-äkta mässing.
Mässing är snyggast, men är det äkta och inte pläterat så är det förjävligt att putsa detaljer på träns o dyl. Så latheten i mig föredrar guldfärgade spännen i icke-äkta mässing.
aleksis 17 Sept 2017 #10 Det enda jag vill ha mässing på är lädergrimma. Har även namnskylt på den i mässing Allt annat, stål
LesPaul Trådstartare 17 Sept 2017 #11 Hur noga är ni som föredrar mässing då? Med att matcha allt? Jag har själv mässing på tränset & silverfärgat bett.
Hur noga är ni som föredrar mässing då? Med att matcha allt? Jag har själv mässing på tränset & silverfärgat bett.