Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svart! (10)aneka skrev:Har du svart eller brunt läder?
har svart läder på sadeln. har en förbygel i mässing, å lädertyglarFreja_ skrev:Tycker mässing känns lyxigare, samtidigt är det lättare att hitta annan utrustning, typ bett, förbygel med silverdetaljer. Är det träns du tänker på eller? Vad har du för färg på lädret?
Då ska du ha mässing på tränset och bettet också!!har en förbygel i mässing
oki, hade funderat på det, tack för att du tog dig tid!Freja_ skrev:Då ska du ha mässing på tränset och bettet också!!
är inget matchningsfreak, men nu när jag ändå ska köpa ett räns så passa ja på att frågabulan skrev:Detta är inget påhopp eller något, bara en helt vanlig undran....
Varför är det viktigt med färger eller som i detta fall mässing eller vanligt???
Är inte funktionen det viktigaste![]()
![]()
Jag kan förstå om man bara vill matcha för tävling osv...men om man bara är hemma och tränar så är det väl inte viktigt?
Säger inte att ni är så men har träffat på folk som absolut inte kan visa sig på häst utomhus om inte allt matchar.
kunde inte skrivit de bättre själv!Freja_ skrev:Jag tycker det e roligare om man matchar och själv tycker att "shit vad vi är ett snyggt ekipage", även om det bara e en själv som lägger märke till det. Har jag t.ex silverfärgat bett och träns med mässingspännen så sitter jag och stör mig på det.
Jag lägger även märke till andra som har olika färg på lindor och schabrak, träns och sadel, bett och spännen, men ser inte ner på dem för det. Klart att jag kan visa mig utan att vara matchad! Men det är roligare om man e det!