Massutskick i Outlook?

ylvali2

Trådstartare
Jag ska skicka mail till ett helt gäng människor. Alla har mailat mig först och jag har således ett mail från varje person. Finns det något smidigt sätt att få in allas mailadresser i ett svep? Jag vill alltså inte skicka ett enskilt mail till varje person, utan jag vill på något sätt få in allas adresser i till-rutan? Är det någon som förstår vad jag menar och har någon lösning på problemet?

Sv: Massutskick i Outlook?

Det enda sättet jag vet är att spara alla adresser i dina kontakter, därefter klickar du i alla i meddelandet som du ska skicka iväg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka