Måste bara visa

Mitrolle

Trådstartare
Hur stora de har blivit!

Trots att mamman dog när de var 3 v, så de fick bli adopterade av andra mammor för att överleva, har de nu vuxit och blivit såhär stora:

5516953.jpg

5516954.jpg

"Labolina" som ses till höger på undre bilden blundar med ena ögat, därför ser det lite konstigt ut. Hon är för övrigt minst av dem.

Pappa
5516956.jpg

Sv: Måste bara visa

Vad fina de har blivit! :)

Adoptivmammorna har verkligen gjort ett bar jobb med dem!

Nejmen vad ÄR det jag hör...Filur vill flytta till Gävle:angel:

Varför skulle man inte kunna döpa råttor precis som alla andra husdjur? :smirk:

TS: Tötnosar!! :love: om man skulle slänga ut sin gamla, ruggiga och sura chinchilla och stoppa in ett par råttor i buren hans istället? :devil: Nej, usch så elak jag är, stackars Trixie! :p

för att hennes ska bli ormmat när tiden faller på? :idea:

Nej dessa ska faktiskt inte bli det :cool:
det är Mitrolles egna som hon har i samma rum som min råttodling.

Men tycker det är galet o döpa nåt som inte lystrar till namnet som en hund eller katt. Jag döper ju inte mina fiskar och ormar

Men tycker det är galet o döpa nåt som inte lystrar till namnet som en hund eller katt.
*host*
Råttor kan mycket väl lystra till namnet bara man lär de det. Mina kan :p De av de som tränats kan/har kunnat komma på inkallning, klättra uppför benet på kommando, osv. Det är klokare djur än du tycks tro ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka