måste bara visa

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare seavalley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 854
Sv: måste bara visa

de är nog inte så bra för dem egentligen tror jag, detta var bara en engångsföreteelse ;)

Sv: måste bara visa

Har de bara nyp i käken och tillräckligt med kamp i sig, så..

Vi kan svinga BC'n så, men det finns som ingen nytta med det annat än att trigga kampen, så vi gör det inte. Har hänt att gäster gjort det någon gång när de lekt och kampat och upptäckt att han inte gärna släpper kampföremålet.

Sedan är det ju en förutsättning att den mänskliga delen i kampen orkar att lyfta hunden också, så allt för stora hundar går nog bort från dylika aktiviteter :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
267
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 088
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka