Måste bara visa

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 292
Sv: Måste bara visa

Haha gud vad tuff! Sån borde vi ha här hemma för nu går de inte längre att muta Rasmus att sitta still mer än 2 sek ;)

O, vad fin!
Mina 2 små bor i sina nya trampebilar, en sån skulle jag behöva :)

haha. skulle jag visa den för maken skulle han aldrig gå med på o köpa något annat när det är dags:rofl:....(driver bilföretag) var har ni hittat den??

tja de som lämnat in den där lär ju ha köpt den nånstans

Min mamma har oxå en sån. Hon samlade nämligen på bubblor(bilar) tidigare. Jag tror att pottan finns kvar. Den hade även ett lock så den såg ut som en riktig bil. Hon kanske kan sälja den dyrt:)

ser framför mig när barnet ska "köra runt" hoppandes med pottan full med kiss innan man hinner tömma pottan :p:rofl::angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 150
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Sol
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka