måste ha! :)

michelle

Trådstartare
Har kollat på den här många gånger , men jag måste verkligen ha den :) jag är helt kär i den ! :love: så nu ska det funka:
th_namnls.jpg

Senast ändrad:
Sv: måste ha! :)

:o ojsan nej
det blev fel , det gick visst inte att kopiera adressen

Senast ändrad:

Jag tycker också grimman är rätt fin, även om jag inte är westernryttare! :p Fast den är lite väl "plottrig" och översmyckad för min smak.

Visst är den snygg. Jag har en liknande men ska ha en sån där tänkte jag till min andra pålle :D

Ser lite för V-formad ut för min del. "V:n" är fina som pannband, men på en grimma? :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 495
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka