michelle Trådstartare 12 Apr 2006 #1 Har kollat på den här många gånger , men jag måste verkligen ha den jag är helt kär i den ! så nu ska det funka: Senast ändrad: 12 Apr 2006
Har kollat på den här många gånger , men jag måste verkligen ha den jag är helt kär i den ! så nu ska det funka:
michelle Trådstartare 12 Apr 2006 #3 Sv: måste ha! ojsan nej det blev fel , det gick visst inte att kopiera adressen Senast ändrad: 12 Apr 2006
michelle Trådstartare 12 Apr 2006 #4 Sv: måste ha! så nu ska bilden funka där uppe , om inte så skit i det
sweet_knorven 12 Apr 2006 #5 Sv: måste ha! Jag tycker också grimman är rätt fin, även om jag inte är westernryttare! Fast den är lite väl "plottrig" och översmyckad för min smak.
Sv: måste ha! Jag tycker också grimman är rätt fin, även om jag inte är westernryttare! Fast den är lite väl "plottrig" och översmyckad för min smak.
M Matiz 12 Apr 2006 #6 Sv: måste ha! Visst är den snygg. Jag har en liknande men ska ha en sån där tänkte jag till min andra pålle
Sv: måste ha! Visst är den snygg. Jag har en liknande men ska ha en sån där tänkte jag till min andra pålle
M Mystix 13 Apr 2006 #13 Sv: måste ha! Ser lite för V-formad ut för min del. "V:n" är fina som pannband, men på en grimma?