måste hitta en rosa grimma innan jul

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 025
H

Havregryn

Vart kan jag hitta en rosa grimma storlek ponny innan jul, har lovat en liten tjej i stallet en rosa grimma och skall stå fast vid mitt ord.. men vart finns det en att beställa??..

hästlagret har, men behöer asbolut inget annat dör i från.. så?? hmm..

hjälp mig..

Sv: måste hitta en rosa grimma innan jul

Skoies.no har rose grimer og grimer med disneymotiv. Problemet er vel å få det innen jul :-s

Tror oxå jag såg rosa grimmor på eko igår, tror t o m det fanns med ludd :smirk:

eko har rosa grimmor med ludd och snoben och skrutten på i olika storlekar.. hade tänk att inhandla en sådan till min ponny men min mamma vägrade att köpa den för hon tyckte inte han skulle behöva skämmas.

Tackar så mkt, har funderat på eko hallen.. tur att pojkvännen kommer från skåne nära malmö så han kan springa in där och köpa en =)

fann en del skaer jag blev intresserad av där =) men hur är dte at beställa från utlandet?? priserna?? är det också i svenska kr??

Hm, jeg vet ikke hvordan det er med toll og slikt i sverige. Prisene er i NKR.
Jeg foreslår at du skriver en mail eller ringer til Skoies og spør. De har i allefall kvalitet og er rimelig billige :-)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 142
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 646
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 414
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 069
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Stuterinamn