JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Måste man ha vita handskar?
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
mjauen
Startdatum
Startdatum
27 Jun 2008
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
2 593
Sv: Måste man ha vita handskar?
Skall inte göra denna tråd till en Off-Topic tråd mer än detta svar:
Kandar är ju kandar
Sv: Måste man ha vita handskar?
haha sant
vi kanske ska sluta förstöra.
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Hästvård
Hej!
Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Dressyr
Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i.
Det...
Fågelobservationer
Övr. Djur Jag hörde den där bakgrunden när min partner skickade ett röstmeddelande. Så himla mysigt. Frågade direkt om det var en gök.
Nytant
Idag kl 00:28
Svar: 110
Visningar: 21 423
Djur
Flytta med utekatt
Övr. Katt Uppdatering! 😊
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrädd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Emmmmma
Idag kl 00:08
Svar: 11
Visningar: 863
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
Igår kl 23:47
Svar: 1 468
Visningar: 44 887
Djur