Måste man vara förvirrad och ledsen?

Philosophia

Trådstartare
:confused:

Varför kan man inte vara förvirrad och glad? Eller bara förvirrad? Alltså sedan buke förändrades :D ?

När jag känner mig förvirrad numera så skriver jag :crazy: eftersom jag ofta är förvirrad men sällan ledsen.

Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?
 
Sv: Måste man vara förvirrad och ledsen?

Jag tyckte att det gamla fungerade bättre, mindre "orientering" för att hitta rätt, men man vänjer sig ju vid det nya också... Och då pratar jag inte bara om Buke...
 
Sv: Måste man vara förvirrad och ledsen?

Philosophia skrev:
Någon mer än jag som saknar den gamla :confused:?

Jag saknar den gamla jättemycket!
Det finns nån mer jag saknar, fast jag har glömt bort vilken... *nu skulle man haft en VANLIG förvirrad! ;)
 
Sv: Måste man vara förvirrad och ledsen?

jag har all gamla smileysar i ett worddokument...
om nån vill ha. Brukar använda dom i mail och sånt.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: Praefatio
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 231
Senast: Enya
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 920
Senast: valy
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp