Jag sörjer fortfarande Marabou Amigo någonting enormt! Hittade någonting liknande som hette Smash! för någon vinter sedan (chokladdoppade nachos) som jag köpte på mig mängder av. Tyvärr fanns de bara i lokala butiken några veckor för att sedan försvinna de med
Marabou crunchy corn är inte alls samma sak....
Jag med
Amigo var den bästa. Bunkrade också de där chokladdoppade nachostopparna och blev ledsen när de försvann. Enda vettiga substitutet sen Amigo.
Det finns en variant med salta mandlar, kan det vara den du tänker på? Den lanserades dock inte som en ersättare till Schweizernöt utan bara som en ny smak
Skönt iaf att du kan köpa god choklad igen![]()
Annars kom ju Mandelsplit 100g för något år sedan, kanske den? Var dock också en ny smak, ingen ersättare. Kan aldrig tro att Marabou skulle ta bort Schweizernöten, lär bli det dummaste de gör i så fall. Efter att de tog bort Amigon då...
Apropå godis så saknar jag GODISBUTIKER! Alltså sådana riktiga, som verkligen hade ALLT godis, från golv till tak typ!
![]()
Som i Pippi!
Crunchy Corn är långt från Amigo, som nämnts tidigare (bara Amigo jag sett nämnas). Amigo var ren kärlekMin hjärna är stört upptagen av att tänka på min hungriga mage så antagligen minns jag fel, men var det inte någon/-ra här som längtade efter någon av dessa?
![]()
![]()
![]()
Den sista är jag inte alls säker på men de två första har jag fööör mig att de har nämnts här, isåfall finns de på gotterian punkt se.