Mat, mellis, snacks

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare lisa412
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 785

lisa412

Trådstartare
Jag spenderar mycket tid i bilen i mitt jobb och ibland är det långt till lunch/middag. Så jag skulle behöva tips på vad jag kan ha med mig och äta i bilen. Hittills har det blivit bananer eller nån macka men jag vill inte trycka i mig mackor varje dag... Vad annars kan jag ta med som är enkelt liksom?

Bars av olika slag. Antingen gjorda på en massa nötter och frukt eller mera åt proteinbarhållet. De allra flesta proteinbarsen smakar blä enligt mig, men det finns även goda!

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Milosari
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Dottern är morgontrött och ogillar frukost. Men om hon inte äter något så blir hon såklart väldigt hungrig i skolan innan lunch och...
Svar
4
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka