Matcha tabaccoutrustning?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Tullamore_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 790
T

_Tullamore_

Vilken färg på ex. schabrak och luva tycker ni passar till tabaccofärgad hopputrustning & brun häst med vita tecken?

Har beställt ett Lamicell-schabrak i olivgrönt/beige, men funderar på om jag ska ta ett marinblått istället, eller kanske ett brunt? Har kommit fram till att jag måste börja hålla mig till en färgkombination och sluta köpa grejer som egentligen inte matchar, så det vore ju bra om jag köpte "rätt" färg nu... Känns som att marinblått håller i längden och är lätt att matcha, men lite för vanligt...

Vad tycker ni är snyggast med tanke på utrustning & häst?

Sv: Matcha tabaccoutrustning?

Jag tycker också att marinblått låter som ett bra val!

Marinblått funkar alltid... Sen kanske creme och brunt?:)

Alla färger utom svart, det har jag till mina tabacco färgade sadlar :D

beige, creme eller nougat (som de flesta andra tycker :-))

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 550
Senast: Nevermind
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Vet ej om liknande tråd finns men startar en :) Brunt eller svart. Vilken färg på utrustningen passar vilken häst? Alltså, vilka... 2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: Speedway
·
Utrustning Men vilken utstyrsel är snyggast att ha vid utställningen av hästen imorgon? Vid varmt/kallt väder. Men jag fryser oftast så långärmat... 2
Svar
21
· Visningar
1 591
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka