Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag matchar! har jag brun sadel vill jag ha brunt träns, kanske inte just i exakt samma bruna nyans då det är svårt o hitta det till min bruna sadel men iaf brunt. Jag kan rida med svart träns ibland också. Jag fick tag på en sadel gjord i exakt samma färg som sadel o var jätteglad för det, men den satt så illa så jag har en svart gjord till min bruna sadel. Så ja jag vill matcha, men sitter det inte bra på hästen så tar jag givitvis ngt som sitter bättre även om färgen blir fel.
schabrak, lindor etc vill jag matcha på ett eller annat sätt.
jag försöker matcha hyfsat själv också, men lägger nog mest tid på hästen.
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Kropp & Själ
Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...