Matchningsångest!

sätt små bruna detaljer på resten av utrustningen :)! t ex hjälm med brun skärm/ brun hakrem, kavaj med brun krage, schabrak och luva med brun passpoal, brun strass pannband, bruna benskydd/ boots, brunt handtag på spöet osv och resten svart eller blått för ännu mer kontrast. (kanske inte allt ovan nämnda utan kanske kan hålla till 3-4 detaljer ;) )

hade inte kört på hel brun kavaj, brunt schabrak och brun hjälm då jag tycker att det blir väldigt mycket brunt på brunt på ännu mer brunt då.
men att sprida ut detaljerna över hästen blir nog snyggt

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 193
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 389
Senast: qitis
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka