matchningsfreak?

bambi82

Trådstartare
Kan nån hjälpa mig lite...:angel:
Ska köpa ett par nya ridbyxor och tänkte att jag för en gångs skull ska fundera ut vilken färg som passar bäst till övriga ridkläder jag har och inte göra som jag brukar och bara ta några jag tycker e snygga.

Har sen tidigare svarta och grå victor Hugo helskodda(manchester), Blå John Field helskodda(manchester) ,Blå/grön rutiga cavallo helskodda, Svarta pikeur cindy (helskodda, beige MH tygskodda och billiga tygskodda blå och gröna.

Övrigt att matcha med är svart el brun fleece tröja, svart eller beige dunväst, blå kingsland väst. Marinblå klubbjacka.
Höst/vår jackor: Oliv grön KyraK, beige KyraK m brun krage, blå (typ metallic) KyraK m brun krage.
Vinterjackor: Svart CRW- parkas, svart KyraK dunjacka.

Har svarta läderstövlar och bruna vinterridstövlar.

Blå IRH-hjälm. Och ska köpa grå eller svart JW och en brun showhat.

Så vilken färg bör jag välja på byxorna?
Är lite inne på beige eller bruna kanske?
Är ett par pikeur cindy jag ska köpa iaf.
 
Sv: matchningsfreak?

Jag har ett par cindy som är bruna. De är skitsnygga verkligen! I affären såg de mer beiga ut men när jag kom hem så var de till min förtjusning bruna! jättefint!
 
Sv: matchningsfreak?

Jag har färgen Slamm/mud (Samma som på Breccias bild) på ett av mina Pikeur och jag älskar färgen...

Skitsnyggt med en vit polo och en marinblåväst till... Svart, marin, brunt och rött är enkelt att matcha in på olika sätt...
 
Sv: matchningsfreak?

Håller med, det är en oerhört praktisk färg, dom blir aldrig skitiga!! :D
Matchar dessutom väldigt bra med många andra färger.
 

Liknande trådar

Utrustning Går det att köpa bucas vintertäcke i grön färg nu (eller tidigare under säsongen)? Kan inte hitta det någonstans, bara svart, brun och blå.
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Mariaauto
·
S
Utrustning Har ett litet problem här... Jo, jag har ett fuxsto på ca 140 cm med brun sadel o träns och mina svarta stövlar är för små *tumme ner*...
2
Svar
21
· Visningar
10 061
Senast: Catrool
·
Hemmet Någon som har en soffa som inte är svart, vit, beige, grå eller brun? Vi får nog köpa ny soffa under nästa år, jag är lite sugen på...
2
Svar
22
· Visningar
4 120
Senast: Tomas_S
·
Hemmet Jag ska måla om huset till våren men kan inte alls komma fram vilken färg som är mest passande. Efter ett par veckor i karibien med...
2
Svar
23
· Visningar
18 062
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp