Bukefalos 28 år!

Tips på Utrustning

H

hannie

Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla.

Har bestämt mig för att köpa en pikeur kavaj, troligen scarlett. Vet inte riktigt vilken färg.väljer mellan svart,blå och brun. Har någon brun som kan visa bilder?
jag undrar även om JW hjälen är snygg i brun? Bild?
Tror ni det blir snyggt tsm?
Och ska man ha cremefärgade ridbyxor till? eller är vita snyggast. (Finns ens Pikeur ciara i creme/beige?)

Snälla kan nån lägga ut bilder på brun utrustning så jag får se hur det ser ut. Säg gärna vad ni tycker iaf.:banana:
 
Sv: Tips på Utrustning

Har ingen bild på det men vet en tjej som har bruna scarlett västen och den bruna JW hjälmen och jag tycker dte är sdkit snyggt tsm!
 
Sv: Tips på Utrustning

Asså jag får verkligen beslutsångset.:crazy:
Ska förmodligen köpa en gpaspeed air limited edition längre fram hade då tänkt svart. Kan man ha det eller ser det helt dumt ut?
asså med en svart hjälm och en brun kavaj?
Finns ju inte så många som har brun utrustningen till sig själv så är ju ändå kul att vara lite annorlunda
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 258
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
753
Senast: carriemma
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
737
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp