Burkchampinjoner är meningen med livet det. Åh vad gott. Nä nu ska jag nog köpa barnmat på burk idag och unna mig. Det är ju lördag! Resten av familjen kan äta den där piffiga hemlagade indiska rätten....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Burkchampinjoner är meningen med livet det. Åh vad gott. Nä nu ska jag nog köpa barnmat på burk idag och unna mig. Det är ju lördag! Resten av familjen kan äta den där piffiga hemlagade indiska rätten....
Nää de heter ju ostkrokar, de har ju bara skrivit fel på påsen.![]()
Jag doppar pommes i vaniljglass och äter dillchips med piggelinslush. Sen så äter jag snabbmakaroner med räkost, snabbmakaroner med persikor på burk. För det mesta så äter jag Ben & Jerry till middag.![]()
Eller hur! Jag har funderat på att polisanmäla en pizzeria för de där fruktansvärda burkchampinjonerna, men till sist flyttade jag till ett kvarter med en lokal pizzeria som bara använder färska champinjoner. ALLVAR ASSÅ!Folk som gillar burkchampinjoner borde inte skämmas över sin smak, de borde skämmas över sin existens![]()
Använder ens de sunkigaste pizzahaken dem längre? Depression.Eller hur! Jag har funderat på att polisanmäla en pizzeria för de där fruktansvärda burkchampinjonerna, men till sist flyttade jag till ett kvarter med en lokal pizzeria som bara använder färska champinjoner. ALLVAR ASSÅ!
JA. Åt fulpizza med mina päron häromveckan och URK på champinjonernaAnvänder ens de sunkigaste pizzahaken dem längre? Depression.
Åh jag blir avundsjuk här. Vi har säkert tio pizzerior här i min småstad och jag vet ingen som har dem kvar längreEller hur! Jag har funderat på att polisanmäla en pizzeria för de där fruktansvärda burkchampinjonerna, men till sist flyttade jag till ett kvarter med en lokal pizzeria som bara använder färska champinjoner. ALLVAR ASSÅ!
Jag älskade korvkaka. När jag blev stor förstod jag att den är gjord på lever, men den är lika god för det. Jag gillade lever också till skillnad från många andra.Glömde ju skolmaten! Var ju mycket skolmat som såg vidrigt ut och man skulle inte gilla skolmaten. Men det gjorde jag![]()
Jo men vi finns. Och smyger runt med våra absurda böjelser. Jag undrar om det har med ens smaklökar, vissa jag känner är ju supersmakare och andra av oss har ju öhm, inte så mycket till smaklökar då enligt vissa.
Jo men vi finns. Och smyger runt med våra absurda böjelser. Jag undrar om det har med ens smaklökar, vissa jag känner är ju supersmakare och andra av oss har ju öhm, inte så mycket till smaklökar då enligt vissa.
Färska champinjoner är inte gott, de har ju inte den där unkna mumsiga smaken av konserv.....
Exakt. Unkna mumsiga smaken av konserv. Varför tuggar ni inte helt enkelt i er burken så slipper ni där studsbollarna de kallar champinjoner?Jo men vi finns. Och smyger runt med våra absurda böjelser. Jag undrar om det har med ens smaklökar, vissa jag känner är ju supersmakare och andra av oss har ju öhm, inte så mycket till smaklökar då enligt vissa.
Färska champinjoner är inte gott, de har ju inte den där unkna mumsiga smaken av konserv.....