Mätintyg, licens mm?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare j3nnyy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 714
J

j3nnyy

Min ponny fyller 7 i år, och har därför inte slutmäts ännu. Hur gör jag då om jag ska ut och tävla? Kan man ha preliminärt mätintyg innan eller hur fungerar det? Jag har försökt läsa i andra trådar men inte hittat något.
Och, ponnylicens? Jag har hennes pass från Tyskland men inget mer, hur går jag till väga då?

Förlåt för kanske lite dumma frågor.

Sv: Mätintyg, licens mm?

Mätintyg måste du ha, det blir ett årsintyg slutintyg får dom när dom är 8 och äldre. Tror du kan lösa licens på det tyska passet, sen beror det ju på vad du ska tävla, är det lokalt och lägre behövs ju ingen licens. Allt om hur man går till väga står på ridsportförbundets hemsida, du löser även licencen där...

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: zarmino
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 289
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka