Mått på en dubbelbur?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 081
D

Dean

Jag måste sy ett nytt burskynke nu när två av kissarna ska med på utställning, men har tappat bort måtten.
Någon gullig här som kan ge mig måtten?

:bow:

Jätte snällt tack så mkt.

Nu ska jag på jakt efter något fint tyg. Vilka slags tyger rekommenderas? (Men jag avskyr de glansiga tygerna, det ser ut som att katterna sitter i små bordeller :o :crazy:)

Chintz... typ sån som finns på ellos tokbilligt, i massa färger. Det är lite "glansig" yta på det, men inte så det syns, och det är megalätt att sy i, och skrynklar sig inte :bow:

Liknande trådar

Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
774
Senast: startpompe
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 072
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår