Maxam Easyfit GP

jenny82

Trådstartare
Finns det nån som har en sån sadel som kan hjälpa mig lite?

Vad passar den på för typ av hästrygg?

Nån som kanske har en "riktig" bild på den?

Jag tycker att det ser trevlig ut på bilden på Hööks hemsida och den verkar vara prisvärd.

Sv: Maxam Easyfit GP

Passar spikraka ryggar.. Enligt sonen den hårdaste sadel han suttit i. vrålade att han hade ont i röööven efter bara ett par minuters ridning.

Tycker wintec är mycket mer prisvärda (man kan köpa en wintec för samma pris från Tyskland).

Griffin? dem har rätt bra rykte om sig. Jag hade en haflinger/cob till min förra häst, och den var helt ok faktiskt:laugh:

Jag köpte en sådan i Söndags. Den passade min häst alldeles utmärkt=) Han har ganska så svängd rygg. Fick har x-vid i,han har annars vid. Den är skön att rida i,var ute o skritta 2 timmar igår.. Jag brukar få ont i ryggen annars,men inte med denna sadel=)

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
981
Senast: Shixle
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
614
Senast: skiesabove
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 139
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka