JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Magrinette
Startdatum
Startdatum
1 Jul 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
807
Är det någon som har provat denna sand ännu? Såg att det var en nyhet.
Om någon har några synpunkter, jag köpte den igår och hade tre katter som var väldigt nyfikna.
Sv: MaxiSorb
Jag kan uppdatera att jag i går rensade i lådan för första gången sen bytet i förrgår. Jag tyckte att det var helt okej, det bästa av allt är att vår hostkatt som hostat av de andra sorterna faktiskt inte hostade efter att ha varit inne
Övr. Katt
Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Mat
Dax för semlor igen. Vilken nyhet är ni mest nyfikna att prova. Själv ska jag ta tag i hajpen Dubai semla :D
4
5
6
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag är (nybliven) ordförande i vår bevattningsförening... och det har visat sig vara lite spännande. Det är flera fastigheter som vill...
athena_arabians
3 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Fast det där sista har jag verkligen inte uttryckt, det är en vantolkning. Jag tycker inte om det här och jag anser att det är uselt...
sjoberga
5 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag vet inte om det finns dvärg-/mellanpudlar som är intresserade av jakt, men de är ju en "egen" ras som inte blandas med storpudeln...
Roheryn
19 minuter sedan
Svar: 137
Visningar: 4 865
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina är ju genomsnälla men de låter ändå skitarga om andra hundar kommer för nära och jag är inte alltid supertrevlig heller. Gör mig...
mysboll
30 minuter sedan
Svar: 1 318
Visningar: 79 595
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Även jag upplever att de settrar vi köpt som vuxit upp i hundgård varit mer rumsrena än de valpar en köpt som bott inne.
De i hundgård...
Nepenthe
Idag kl 10:06
Svar: 26
Visningar: 2 123
Hund