JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Magrinette
Startdatum
Startdatum
1 Jul 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
807
Är det någon som har provat denna sand ännu? Såg att det var en nyhet.
Om någon har några synpunkter, jag köpte den igår och hade tre katter som var väldigt nyfikna.
Sv: MaxiSorb
Jag kan uppdatera att jag i går rensade i lådan för första gången sen bytet i förrgår. Jag tyckte att det var helt okej, det bästa av allt är att vår hostkatt som hostat av de andra sorterna faktiskt inte hostade efter att ha varit inne
Övr. Katt
Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Mat
Dax för semlor igen. Vilken nyhet är ni mest nyfikna att prova. Själv ska jag ta tag i hajpen Dubai semla :D
4
5
6
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
23 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 1 440
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
38 minuter sedan
Svar: 935
Visningar: 67 214
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
Idag kl 12:23
Svar: 1 321
Visningar: 79 734
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha tänker också att just 10m volt in till medellinjen är väldigt avslöjande om den råkar bli 12 meter 🤣
Ketrawzc
29 minuter sedan
Svar: 1 396
Visningar: 108 388
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Så efter två veckor med "min" häst så fick hon åka hem i måndags, efter 1.5år på ridskolan :cry:
Hon kommer nog må mycket bättre som...
Lightzone
29 minuter sedan
Svar: 968
Visningar: 101 905
Träning
Att lära sig hoppa
Ridning Ja, det skulle kanske funka. Vill ju inte göra hästen osäker för att jag är det, så måste nog ha någon bättre hoppryttare till att hoppa...
Sryoqwe
45 minuter sedan