Med en enkel..

Trygg

Trådstartare
tulipan på bemärkelsedan..jag har den äran, jag har den äran att gratulera!

Pufffan 91 år idag!

Sv: Med en enkel..

Stort grattis PUFFAN! *lämnar över en stor bukett med blommor* Hoppas du blir ordentligt firad av Valdemar!

Tack alle sammens det var rart av er. Men jag måst säga att det int är någe att fire.

Är det sant? Är du 91 år och kör fortfarande häst? I så fall hoppas jag att jag blir som du en dag :bow: :bow:

Klart det är värt att fira körforumets goa och härliga Rut! Vad ahde körforumet varit utan dina underbara inlägg? Nej du är värd allt firande som finns!

Ja, körforumets Pufffan är verkligen en krutdam. Verkligen beundrandsvärt att köra 1.2 mil per dag. ALLA dagar.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Idag är det den internationella kvinnodagen. Nej, jag kommer inte gratulera kvinnor. Däremot vill jag lyfta fram hur fruktansvärt långt... 2
Svar
27
· Visningar
1 391
Senast: gulan
·
Mat Någon som har tips på en enkel men smakrik hummersås? Något i stil med den som finns i Abbas fiskbullar fast något mer fancy :o Jag...
Svar
4
· Visningar
233
Kultur Vilka födelsedagssånger finns det? Vet ni någon udda som inte så många kan? Jag känner till "ja må du leva", "happy birthday", "med en...
Svar
18
· Visningar
2 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka