med i fler klubbar?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare gullebarn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 885
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gullebarn

Kan man vara med i flera olika klubbar/ridskolor?? Hur många då isåfall?

jag är med i två klubbar nu, tävlar för den ena klubben och den andra klubben är en mycket mindre, dom har inga lokala tävlingar där eller dyl. ( men är med där för det är närmare, så är där och tränar åsådär)
men hur fungerar det eg..? någon som vet? :crazy:

Sv: med i fler klubbar?

Ja visst, du får vara medlem i hur många klubbar du vill. Dock bara tävla för en.
Om en av klubbarna inte är ansluten till SvRF så får du inte tävla på deras tävlingar (om de anordnar något inofficiellt), om du löst licens.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 598
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 435
Senast: zarmino
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 382
Senast: mamman
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 726
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka