Media player?

Rosenblad

Trådstartare
Jag har gjort en film i Movie Maker och när jag öppnar filmen i det sparade formatet på datorn öppnas den i Media player.

Nu vill jag visa filmen för andra, hur gör jag då?

Varifrån får jag länken till filmen, så att den spelas upp i Media player :confused:?

Sv: Media player?

Men grejen är den att jag vill att den ska spelas upp i Media Player :confused:.

Vet någon hur man gör för att den ska spelas upp där när man visar filmen här på buke t ex?

Menar du filens adress när den väl ligger ute på nätet? I så fall är det bara att högerklicka på den på t ex putfile.com och sen välja egenskaper, under plats hittar du adressen...

Jo precis, om jag laddar upp den på putfile.se t ex.

Men hur gör jag om jag vill att länken ska öppna sig i Media player?

Aha, nu är jag med... Du har väl sparat filmen som .wmv? eller är det så att filen öppnas i nåt annat program? I så fall får du gå in i Media Player, Verktyg|Alternativ|Filtyper och där bocka för vilka filnamn WMP ska använda.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 958
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 267
Senast: Iamia
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
502
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025