Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Menar du filens adress när den väl ligger ute på nätet? I så fall är det bara att högerklicka på den på t ex putfile.com och sen välja egenskaper, under plats hittar du adressen...
Aha, nu är jag med... Du har väl sparat filmen som .wmv? eller är det så att filen öppnas i nåt annat program? I så fall får du gå in i Media Player, Verktyg|Alternativ|Filtyper och där bocka för vilka filnamn WMP ska använda.
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Juridik & Ekonomi Finns det andra bröstarvingar? (=Har du syskon?) Isåfall måste de kompenseras eftersom att de har rätt till åtminstone sin laglott och...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...