Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en försvarlig mängd tomma medicinburkar i ett skåp jag behöver röja ur. Finns det något smart användningsområde jag inte tänkt på, eller ska jag bara slänga dem? (källsorterat )
Min far hade ett talesätt -det den ene har över den andre behöver.
Vilket var hans försvar för att ta hem allt som man kanske kunde använda nån gång.....
Jag är en snabbkaffedrickare, så jag har några som jag tar med snabbkaffe i. Till jobbet och på picknick och så. Några förvarar jag scrappingprylar i, nån har jag hårnålar i.
Jag använder mina som sökföremål till min hund när vi tränar, jättebra eftersom han behöver komma in med dem till mig för att få belöningen som jag lägger i
*kl
Tack för alla svar och förslag Behåller 1 och slänger resten (att ha som pillerförvaring i handväskan, den jag använder nu är något kantstött ) När jag någon gång i framtiden börjar spåra med vovvarna lär det ha blivit nya burkar i skåpet... För lat för att hålla efter dem
tanten: jo, en del saker är bra-att-ha, men jag gallrar och medicinburkarna verkar jag med glatt humör kunna göra mig av med
Kläder & Bli fin
Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
Kropp & Själ Jag förstår vad du menar och säkerligen kan jag tänka mig att köttätare (hellre?) provar vegetariskt från en tillverkare de redan känner...