Meditationsapp?

tott

Trådstartare
Blä för mitt liv just nu!! Måste göra nåt! Tänkte på meditation och antar att det finns appar som hjälp för det också. Har ni tips?
 
Hej!

Det finns en mindfulsessapp som heter typ glad och lycklig som många tycker är bra. Annars brukar det finnas meditation i yoga-appar.

/lavinia
 
Jag gillar yoga-appen Vila dig i form. Tycker yinyoga gör det enklare för mig att komma in i meditation, men det finns också ren meditation i appen om du föredrar det.
 
Jag gillar "The mindfulness app", heter nog mindfulnessappen på svenska, från företaget mindapps. Den bygger på övningen "andningsankaret", om du vill läsa på innan du köper.
 
Jag mediterar till något som heter "binaural beats" sen jag hittade dem fixar jag inte de där pratiga meditationerna.
Det finns ljudböcker/cd/spotify/youtube också.
Jag föredrar att inte använda mobilen då den stör...
Sen började jag med healing och de går lite hand i hand liksom.
 
Jag gillar yoga-appen Vila dig i form. Tycker yinyoga gör det enklare för mig att komma in i meditation, men det finns också ren meditation i appen om du föredrar det.
"Vila dig i form" finns tydligen bara till Iphone, finns det någon motsvarande bra till en Android? Någon som vet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Samhälle Igår upptäckte jag att SJ appen som jag alltid använt innan visar inte tåg bakåt i tiden så om ett tåg som är försenat inte har märkts...
2
Svar
22
· Visningar
984
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 510
Senast: miumiu
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp