Medryttare/skötare

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Ninai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 757
N

Ninai

Hej jag är en tjej som är 93 men har ridigt i 2 år nu med tkr att det är välldigt lite att rida en gång i veckan..
vet inte riktigt vad jag ska göra för dom flesta vågar ju så klart inte släppa i väg mig nej nej.. det vill jag heller inte.. men har ngn nått förslag vad jag kan göra ??

Tacksam för svar:D:D :banana:

Sv: Medryttare/skötare

Du kan börja i en extra grupp (antar att du rider på ridskola).
Eller bli skötare kanske två dagar i veckan på en av ridskolehästarna. Medryttare är nog lite tidigt, det är svårt för hästägare att ha tillit till någon i din ålder. (inget illa menat)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 309
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 464
Senast: Cattis_E
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka