Meetingfråga Klasser?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Malmis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 983
M

Malmis

:D
Jag ska på mitt första meeting!

Dag 1
LC:2
LB:3
Dag 2
LA:1 (kval)
LA:4 (kval)
Dag 3
LA:4 (final)
LA:4 (tröstfinal)

Jag har tänkt att vara med på båda kvalen och (tröst)finalen.

Jag vet inte om jag ska vara med i någon klass på dag 1.

Hur skulle ni ha gjort?

Sv: Meetingfråga Klasser?

Det beror väl på hur din häst funkar. Tror du att hon orkar med 3 dagar så varför inte. Men rid LB då, LC känns väl lite överkurs om du ska rida LA:4 sen? Men det är så olika från häst till häst. Jag tävlade 2 klasser om dagen på 3dagars meeting med min häst och hon blev bara bättre och bättre ju längre fram i meetinget vi kom. Medan andra hästar inte orkar mer än en klass om dagen, speciellt inte om de blir stressade av att stå på ett nytt ställe osv.

Japp,,vi har pratat om det, men nu är h*n utomlands i 6 veckor och man ska anmäla,,:angel: så jag tänkte bara om någon hade tips.

Vad märkligt att ha LA:1 och LA:4, den ena går väl på kort bana och den andra på lång.....eller?

Ja:D

Oj,,,jag såg nog fel då,,,trodde det var 28/5:rofl:

(då kan du låsa/ta bort tråden om du vill)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Mli
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 474
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 251
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 531
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Minska antalet fästingar på katt
  • Smitare - hur gör ni?