Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Med Prix d’Amerique avklarat börjar blickarna redan riktas mot Elitloppet, och Sebastien Guaratos ord från gårdagen om att man siktar mot Sverige med Bold Eagle, spädde bara på förväntningarna och spekulationerna ytterligare. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.travnet.se/blog/2017/01/30/melander-jag-ser-verkligen-fram-emot-motet/
Hästnyheter
Drömduellen mellan Bold Eagle och Nuncio ser ut att bli av, trots den senares förluster på sistone. Stefan Melander andas optimism inför...
Hästnyheter
Om mötet mellan Bold Eagle och Nuncio inte blir av i Prix d’Amérique kan det bli i Elitloppet. Sébastien Guarato siktar mot Solvalla med...
Hästnyheter
För andra året i rad stod Bold Eagle som segerherre efter Prix d’Amérique. Loppet hemfördes på världs-rekord. Men särskilt tagen efteråt...
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...