Bukefalos 28 år!

Mellan/ökad trav/galopp?

M

MickaN

På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det ska bli mellan resp. ökad? :confused:
Vad är skillnaden?
hur ska jag rida i de olika?

:banana:
 
Varför tävla i en klass där man inte kan utföra rörelserna? Går igång på dålig kritik?
 
Kanske du borde rida några lektioner för en tränare som kan hjälpa dig med skillnaden. Bl.a är det skillnad i samling.
 
känner du dig inte helt säker , så kanske du inte borde ställa upp redan? :confused: Prata med din tränare så visar h*n nog skillnaden så att du förstår exakt!

:bump: //Mowglii
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
337
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Nova123
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
991
Senast: mamman
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp