Melodifestivalen 2024, ALLA deltävlingar + finalen

Bukeomröstning Mellofinalen 2024

  • 1. “When I’m Gone“ – Maria Sur

    Röster: 9 14,1%
  • 2. “Back To My Roots“- Jay Smith

    Röster: 11 17,2%
  • 3. “Awful Liar“ – Lisa Ajax

    Röster: 2 3,1%
  • 4. “Heroes Are Calling“ – Smash Into Pieces

    Röster: 19 29,7%
  • 5. “Give My Heart A Break“ – Cazzi Opeia

    Röster: 25 39,1%
  • 6. “Light“ – Annika Wickihalder

    Röster: 3 4,7%
  • 7. “Unforgettable“ – Marcus & Martinus

    Röster: 12 18,8%
  • 8. “It’s Not Easy to Write a Love Song“ – Dotter

    Röster: 7 10,9%
  • 9. “Que Sera“ – Medina

    Röster: 9 14,1%
  • 10. “Dragon“ – Liamoo

    Röster: 5 7,8%
  • 11. “Effortless“ – Jacqline

    Röster: 15 23,4%
  • 12. “Happy That You Found Me“ – Danny Saucedo

    Röster: 5 7,8%

  • Antal omröstningsdeltagare
    64
  • Omröstning stängd .
Bra att Sverige skickar några från Norge till Euro vision som att det inte finns enenda svensk som skulle duga. Menmen domflesta var ändå ganska så dåliga så likabra att dom vann 👍
 
Jaja jag känner mig väldigt likgiltig till kvällens segrande bidrag - men nu är detta spektakel äntligen över och uppladdningen för Den Stora Musiktävlingen i maj kan börja på riktigt! Och som sagt den färgpaletten är alltid så härligt blandad och roligare att analysera :love:

Har redan börjat rekningen. Favoritrad så här långt "Meow cat, please meow back".
 
Jaja jag känner mig väldigt likgiltig till kvällens segrande bidrag - men nu är detta spektakel äntligen över och uppladdningen för Den Stora Musiktävlingen i maj kan börja på riktigt! Och som sagt den färgpaletten är alltid så härligt blandad och roligare att analysera :love:

Har redan börjat rekningen. Favoritrad så här långt "Meow cat, please meow back".

Det är många bra låtar i år!! Det blir ett roligt ESC i år!
 
Usch jag är en trogen melodifestivalen-följare och eurovision-följare men jag har varit så besviken detta året på årets bidrag som varit :meh: Tycker Markus och Martinus låt är sjukt tråkig, trots att den heter ”unforgettable” så är den för mig väldigt forgettable och tråkig :p Wellwell, bättre lycka nästa år IMO! Nu kan jag äntligen börja titta på andras länders bidrag på youtube och hitta mig en favorit där istället :D
 
Jaja jag känner mig väldigt likgiltig till kvällens segrande bidrag - men nu är detta spektakel äntligen över och uppladdningen för Den Stora Musiktävlingen i maj kan börja på riktigt! Och som sagt den färgpaletten är alltid så härligt blandad och roligare att analysera :love:

Har redan börjat rekningen. Favoritrad så här långt "Meow cat, please meow back".

Idag har jag köpt ansiktsglitter som jag och dottern ska använda på ESC :D
 
Usch jag är en trogen melodifestivalen-följare och eurovision-följare men jag har varit så besviken detta året på årets bidrag som varit :meh: Tycker Markus och Martinus låt är sjukt tråkig, trots att den heter ”unforgettable” så är den för mig väldigt forgettable och tråkig :p Wellwell, bättre lycka nästa år IMO! Nu kan jag äntligen börja titta på andras länders bidrag på youtube och hitta mig en favorit där istället :D

Norges låt Ulveham är så tokbäst!! Ett av de bästa som nånsin tävlat i ESC enligt mig! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Men annars gillar jag Nederländernas Joost med låten Europapa 🤣
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp