Fattar inte heller varför textning finns ibland och sporadiskt. Märkligt.Albanien gillar jag inte alls, textningen gör den värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte heller varför textning finns ibland och sporadiskt. Märkligt.Albanien gillar jag inte alls, textningen gör den värre.
Lite som att gå på opera.Fattar inte heller varför textning finns ibland och sporadiskt. Märkligt.
Är väl produktionen som bestämmer.Fattar inte heller varför textning finns ibland och sporadiskt. Märkligt.
Han låter andfådd.Jaha Grekland var då rakt av en sämre kopia på Käärijä![]()
Mycket! Jobbigt att åka spark på scen tydligenHan låter andfådd.
Det är inte hans mamma, han funderade på att ta med sin mamma men kände att han inte skulle klara det, för mkt känslor.Albanien är inget vidare, men så är ju jag också väldigt skeptisk överlag till vuxna män som måste ha med sina mammor på scen.
Samma här, hört många avsnitt men ser aldrig på filmHar du hört hans och Anders Jansson podd Bio min bio? Jag gillar inte film, ser inte på film, men har blivit beroende av podden för deras samtal om filmer.
Ukraina är lite trist i jämförelse med många andra, men jag gillar den nog ändå!
Australien är duktig! Men inte min kopp te.