Modig_Korn

Trådstartare
Jag ska ju vara marsvinsdommare i augusti... Första riktiga gången :crazy: Har aldrig dömmt mer än kanske 10 djur sammtidigt men nu är det väl minst 30 :smirk:
Varför blev man dommare? :crazy: Jaja det blir väl skojj antar jag :D

Kul kul! Själv håller jag i en hel utställning som ska fixas här i Dalarna i september...mycket jobb är det men attan så kul!

Utställningen är i Säter 16/10 om dom inte ändrat datum :confused:

Jo, datumet är ändrat till den 18/9....jag är en av kommisarierna :bow:
Det blev så många utställningar i oktober så vi flyttade fram den lite, så nu blir det den enda i mellansverige just i september = många utställare :banana:

Jaaa! Ni är underbara! Då kan jag komma! Tackar :bow: :bow: :bow:

Får man vara nyfiken och fråga vilka domare det kommer att vara :angel:

Nja, får inte nämna något före annonsen kommer ut...vilken den snart gör på Norrort hemsida....

Mamma ska fixa den i Kivik nu i juli lr om d var i början på ag. :crazy: Hur ska det gå? Jag känner ingen virrigare människa än min mamma :crazy: (:deivl:)

Jaaaa. Tackar och bockar för ett bra domarval :bow:

Längtar redan till utställningen :angel: :banana:

Jag är oxå nöjd med domarvalet...fick som vi ville! Själv ska jag ställa 4 korthår i ras och en lurvboll i pet.

Jag får nog bara med mig hanar upp, eventuellt 1 hona. Alla andra är på parning/har ungar då. Blev ju miss i beräkningen när ni flyttade utställningen, men det gör inget. Jag hoppas att ni kommer ha fler utställningar?

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: Bison
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: cewe
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 143
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka