Bukefalos 28 år!

Men va är det här nya?

Sv: Men va är det här nya?

Men nu försvann det? :crazy:

Va tusan är det för knas?
 
Sv: Men va är det här nya?

Cronis skrev:
...för skit?

Annonser för google... :mad:

Du tror inte att Gunnar behöver lite sponsorer så vi kan sitta här och snacka skit hela dygnen.

Nu är du otacksam :crazy:
 
Sv: Men va är det här nya?

Satt nyss och funderade på om han inte borde sätta dit en donationsknapp så att man frivilligt kunde donera en slant till driften av denna utmärkta webplats. Inget ovanligt att man ser sådant på gratissajter nuförtiden.
 
Sv: Men va är det här nya?

Det är helt ok, men det behöver ju inte flytta på sig hela tiden... :crazy:
 
Sv: Men va är det här nya?

mysko skrev:
Du tror inte att Gunnar behöver lite sponsorer så vi kan sitta här och snacka skit hela dygnen.

Nu är du otacksam :crazy:
Håller med! Det är väl jättebra om det kommer in lite pengar till sidan!
 
Sv: Men va är det här nya?

Jag menade inte att vara elak å dum, vara det att det flyttar på sig hela tiden å det är irriterande
 
Sv: Men va är det här nya?

Jo när datorn är snabb! :D

Men det flyttar på sig, det där google fönstret, gör det så hos er åxå?
 
Sv: Men va är det här nya?

Nej, det sitter ganska stadigt i den tomma rutan under radannonser... Just nu iaf. :angel:
 
Sv: Men va är det här nya?

Jamen skit i det, du får väl titta åt andra hållet
Tror nog att funktionen är sådan ;)
 
Sv: Men va är det här nya?

Jag tor att det flyttas runt och experimenteras just nu.

Det kommer upp nya saker hela tiden...
 
Sv: Men va är det här nya?

Självklart ska det finnas annonser här! Gunnar måste ju få in pengar på något sätt. Vi får vara tacksamma att det är den snälla varianten med bara text, och inte en massa animationer och popups.

Dock känns det lite fel att ha med reklam för andra hästportaler, de är ju rena konkurenter till Buke. Man brukar inte se reklam för Expressen på Aftonbladets webb. :smirk:
 
Sv: Men va är det här nya?

Det är Google som väljer ut reklam som är anpassat till sidans innehåll, men det ska gå att spärra annonser som man inte vill ha, dock så finns det rätt många, så några slinker nog alltid förbi.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: tanten
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 967
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 091
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp