rubytoo
Trådstartare
Sv: Men va fan..
Jag har haft min iphone i snart 4 år nu och inga problem alls med uppdateringar på den
Jag blir art eftersom de rek en att köpa en ny dator. Min fungerar superbra och var en svindyr dator när jag köpte den (24000) den står sig mot många datorer idag.
Har andra datorer med både vista (sämsta skit som finns och 7 vilket inte heller är speciellt bra)
En jag känner hade xp på alla deras jobbdatorer och nu fick de slänga ut i runda slängar 400'pix på nya...
Svinigt anser jag
Blir du lika arg när din mobiltillverkare slutar uppdatera din telefon efter 1-2 år?
Självklart ska Windows inte lägga tid och pengar på uppdatering till en 12 år gammal produkt.
Det är ju inte så att din dator kommer sprängas eller så bara för att de inte uppdaterar längre. Har du ett virusskydd så är du tillräckligt skyddad mot det mesta
(dessa finns att få tag på gratis)
Jag har haft min iphone i snart 4 år nu och inga problem alls med uppdateringar på den
Jag blir art eftersom de rek en att köpa en ny dator. Min fungerar superbra och var en svindyr dator när jag köpte den (24000) den står sig mot många datorer idag.
Har andra datorer med både vista (sämsta skit som finns och 7 vilket inte heller är speciellt bra)
En jag känner hade xp på alla deras jobbdatorer och nu fick de slänga ut i runda slängar 400'pix på nya...
Svinigt anser jag