Men vad 17 sysslar han med?!

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 456

Mirre

Trådstartare
Sonen sitter och slår sig själv i huvudet, dunkar huvudet i golv, skåp osv hela tiden. Riktigt hårt alltså. Sedan skriker han för att det gör ont. (no shit).
Har han huvudvärk eller vad tusan sysslar han med?:confused:

Sv: Men vad 17 sysslar han med?!

Så höll Rasmus oxå på en period och typ för att få uppmärksamhet. Sen gör han så när han blir asförbannad.

Sam gor ocksa sa nar han blir arg, forst brukar han sla huvudet lite mjukt, men om det inte gor tillrackligt ont dunkar han ratt rejalt. Och blir saklart jatteledsen. Vet inte om man ska skratta eller grata men jag brukar trosta iaf, han har ju ont.

Först så kastar Rasmus det han håller i eller kan komma åt samtidigt som han skriker, sen ser han sig snabbt omkring för att hitta något att riva ner från någon hylla eller nått. Efter det kastar han sig på mage på golvet och slår pannan i golvet, eller rusar fram till en dörr/vägg, ställer sig ganska brett med benen, händerna mot dörren/väggen och så skallar han.

Undra vem han fått det humöret ifrån :angel:

Nu har han förstått att Aj = gör ont, så han kan sitta och slå sig själv i huvudet och säga Aj, aj, aj eller så hämtar han ett tillhygge, kommer och sätter sig i ens knä och ser sådär söt ut, säger "Aj" och på typ 0,01 sekunder har han slagit en i huvudet och sitter nöjt och ler, och säger sen igen "Aj?"

så gjorde min sambo när han var liten under en period, det slutade med att han fick gå runt med hjälm hela tiden. han kunde inte kontrollera sig ilska i princip. nu är han världens lugnaste, minst arga människa :)

Först så kastar Rasmus det han håller i eller kan komma åt samtidigt som han skriker, sen ser han sig snabbt omkring för att hitta något att riva ner från någon hylla eller nått. Efter det kastar han sig på mage på golvet och slår pannan i golvet, eller rusar fram till en dörr/vägg, ställer sig ganska brett med benen, händerna mot dörren/väggen och så skallar han.

Undra vem han fått det humöret ifrån :angel:

Nu har han förstått att Aj = gör ont, så han kan sitta och slå sig själv i huvudet och säga Aj, aj, aj eller så hämtar han ett tillhygge, kommer och sätter sig i ens knä och ser sådär söt ut, säger "Aj" och på typ 0,01 sekunder har han slagit en i huvudet och sitter nöjt och ler, och säger sen igen "Aj?"

Båda mina 1,5 och 2,5 dunkar huvudet i golvet när de inte får som de vill. Jag brukar nonchalera så slutar de.

Just det du beskriver gör min lille oxå.
Ser ut som en oskyldig ängel och på o,5 sekunder skallar han en eller slänger nåt i huvudet på en. Sen flinar han och säger man till så gråter han för han har ju inte gjort nåt.
Han har tryckt in en dinosauriesvans i sambons öga, skallat mej så jag fick en blåklocka. nästan knäckt näsbenet på mej.
Jag börjar bli lite rädd för att gosa med honom för det sluta ofta med att man får ont :)

så gjorde min sambo när han var liten under en period, det slutade med att han fick gå runt med hjälm hela tiden. han kunde inte kontrollera sig ilska i princip. nu är han världens lugnaste, minst arga människa :)

Jag missade det fetstilta nar jag laste lite for fort :D

Vi har en hjälm men han vägrar ha den på sig.
Han är ju sjuk nu (magsjuka sedan i ons) så därför jag tänkte om det är huvudvärk?

Nu mår han bättre igen men tar väl ett tag innan han är helt som vanligt igen.
Men idag dunkade han huvudet i govlet igen om och om igen så nu har han världens bula i pannan igen:crazy: Vad gör man? Han har hjälm nu alla fall.
Men hur stor risk är det egentligen för hjärnskakning när han gör sådär?
Det är en redig bula han har nu, vi ska till bvc vid 1 idag så får se vad bm säger då.

Senast ändrad:

Jag gör inte heller någonting, säger sällan till honom när han gör saker medvetet som han vet är fel. Det syns redan i ögonen på honom att han tänker göra något han inte får, bara för att få en reaktion!

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 159
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 866
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 491
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 431
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18