Är helt manglad, jag kommer nog att få blåmärken på ryggen
Min naprapat är inte direkt småvuxen och när han lagt all vikt på för att få ut knutarna brukar det synas

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker mig göra bort lite mathandling idag samt försöka få värderingen på papper, vilket innebär att jag borde ju kanske börja göra mig mänsklig snart men alltså.. Soffhörnet är rätt bekvämtInte dör väl folk av skräck om jag skulle råka ut som ett litet penntroll?
![]()
Nej folk brukar överleva när de ser mig så jag tror att det är lugnt för din del!Tänker mig göra bort lite mathandling idag samt försöka få värderingen på papper, vilket innebär att jag borde ju kanske börja göra mig mänsklig snart men alltså.. Soffhörnet är rätt bekvämtInte dör väl folk av skräck om jag skulle råka ut som ett litet penntroll?
![]()
Nej folk brukar överleva när de ser mig så jag tror att det är lugnt för din del!![]()
Är helt manglad, jag kommer nog att få blåmärken på ryggenMin naprapat är inte direkt småvuxen och när han lagt all vikt på för att få ut knutarna brukar det synas
![]()
![]()
På jobbet och laddar för julklappsshopping i efermiddag. Någon som vet vart detta nummer härstammar ifrån?
+2221354510007241593
Har ringt i några dagar nu svarade de 2 första ggr ifall det är en leverantör (har hänt en gång innan att jag la på när jag trodde det var en försäljare och det visade sig vid samtal 2 direkt efter att det var en leverantör) Nu svarar jag inte utan trycker bort.
Sen till råga på allt börjar jag få ett munsår... Blä
Alltså jag måste vara riktigt seg i skallen idag... Funderade på vad Man-Glad var för ord i flera minuter Man som i hästens tagel eller Man som i karl. Efter flera minuter så läste jag det korrekt som manglad
Kollegorna undrade varför jag sitter här och fnissar för mig själv![]()
Gick inte att blocka då numret inte hade något uppringsnummer eller vad tusan det nu stod.Afrikanummer så blocka om du inte känner någon där.
Gick inte att blocka då numret inte hade något uppringsnummer eller vad tusan det nu stod.
Då kan jag "trösta" dig med att, nä, det blir bara värre med kuggandet med åren.Och satan vad jag stör mig på att jag missar att få med ord och stavar knasigt ibland och dessutom inte ser det förrän senare fastän jag läser igenom och rättar till vad jag skrivit innan jag postarTycker alltså att det börjar vara på tiden att hjärnan kuggar på ordentligt
![]()