Men vad göööör du? Del XLIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 998
  • Visningar Visningar 62 351
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är helt manglad, jag kommer nog att få blåmärken på ryggen :nailbiting: Min naprapat är inte direkt småvuxen och när han lagt all vikt på för att få ut knutarna brukar det synas :p :D

Tänker mig göra bort lite mathandling idag samt försöka få värderingen på papper, vilket innebär att jag borde ju kanske börja göra mig mänsklig snart men alltså.. Soffhörnet är rätt bekvämt :o Inte dör väl folk av skräck om jag skulle råka ut som ett litet penntroll? :angel:

Tänker mig göra bort lite mathandling idag samt försöka få värderingen på papper, vilket innebär att jag borde ju kanske börja göra mig mänsklig snart men alltså.. Soffhörnet är rätt bekvämt :o Inte dör väl folk av skräck om jag skulle råka ut som ett litet penntroll? :angel:

Alla är så julstressade och inne i sin egen bubbla så det är lugnt :up: Penntrolla på du :D

Nej folk brukar överleva när de ser mig så jag tror att det är lugnt för din del! ;)

Och satan vad jag stör mig på att jag missar att få med ord och stavar knasigt ibland och dessutom inte ser det förrän senare fastän jag läser igenom och rättar till vad jag skrivit innan jag postar O_o Tycker alltså att det börjar vara på tiden att hjärnan kuggar på ordentligt :meh:

@bollen__ Jag drömde om dig inatt, du har en dotter på två år som heter samma som min minsta. Varför har du aldrig sagt något :D

Jag kom på sen att det var en mardröm å dina vägnar :p ;)

---------------

Nu ska jag på sonens julavslutning. Det blir jag som åker på det eftersom både tjejerna har fått vattkoppor, å gubben med :D :p

Okej, igår gjorde jag allt för att droga ner mig för att få sova. Det gav något slags resultat men jag mår inte på topp just nu...

På jobbet och laddar för julklappsshopping i efermiddag. Någon som vet vart detta nummer härstammar ifrån?

+2221354510007241593

Har ringt i några dagar nu svarade de 2 första ggr ifall det är en leverantör (har hänt en gång innan att jag la på när jag trodde det var en försäljare och det visade sig vid samtal 2 direkt efter att det var en leverantör :D ) Nu svarar jag inte utan trycker bort.

Sen till råga på allt börjar jag få ett munsår... Blä

Är helt manglad, jag kommer nog att få blåmärken på ryggen :nailbiting: Min naprapat är inte direkt småvuxen och när han lagt all vikt på för att få ut knutarna brukar det synas :p :D

Alltså jag måste vara riktigt seg i skallen idag... Funderade på vad Man-Glad var för ord i flera minuter Man som i hästens tagel eller Man som i karl. Efter flera minuter så läste jag det korrekt som manglad :rofl:

Kollegorna undrade varför jag sitter här och fnissar för mig själv :D

På jobbet och laddar för julklappsshopping i efermiddag. Någon som vet vart detta nummer härstammar ifrån?

+2221354510007241593

Har ringt i några dagar nu svarade de 2 första ggr ifall det är en leverantör (har hänt en gång innan att jag la på när jag trodde det var en försäljare och det visade sig vid samtal 2 direkt efter att det var en leverantör :D ) Nu svarar jag inte utan trycker bort.

Sen till råga på allt börjar jag få ett munsår... Blä

Afrikanummer så blocka om du inte känner någon där.

Jag undrar om den långa, smala trasmattan får plats i min tvättmaskin. :confused:

Jag hade tänkt måla mitt kökstak idag men tror det är överoptimistiskt att hinna det. Det är annat som är viktigare.

Hittills idag har jag yogat, ätit frukost, vikt undan tvätt, duschat och hämtat ved.

Det vore gött att få mattan tvättad. Annat som står på schemat idag är att baka lussebullar och en tryffeltårta. Ett draperi behöver också sys. Det går fort bara maskinen samarbetar för tyget är redan mätt, vikt och nålat. Sen tänkte jag bädda rent och dammsuga. Jag har lite kvar att handla också, men det kanske jag tar i morgon.

Och satan vad jag stör mig på att jag missar att få med ord och stavar knasigt ibland och dessutom inte ser det förrän senare fastän jag läser igenom och rättar till vad jag skrivit innan jag postar O_o Tycker alltså att det börjar vara på tiden att hjärnan kuggar på ordentligt :meh:
Då kan jag "trösta" dig med att, nä, det blir bara värre med kuggandet med åren. :cool:

Jag prokaffinerar och har startat dagen med att titta på maniska samlare och jag säger bara,,,,,,,,herregud. :o :eek: Jag tycker jag har ganska mycket onödigt än men det är en bråkdels bråkdel av vad dom här stackarna har att ta tag i.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 426
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 274
Senast: Mineur
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
20 372
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025