Men vad göööör du? Del XLIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 998
  • Visningar Visningar 62 322
Status
Stängd för vidare inlägg.
En sån härlig morgon, maken tog bilen för ett snabbt möte, mötet drog ut på tiden så jag fick ta skruttibangbang bilen som jag inte är sams med, men det kändes nog på sig att det inte var läge att bråka så jag kom iväg och kunde lämna huliganen på pensionat. Det kändes lugnast att lämna honom på förmiddagen för han blir så stressad när han märker att vi börjar packa.

Jag vet att jag äger en mortel men var är den? Jag har inte använt den sedan jag flyttade men den borde ju vara i köket. Men den tycks inte vara det, så hur mortlar man utan en mortel? Jag kan ju inte hitta den.

Vad är skillnaden på anhållen och häktad?

Alltså jag har tusen frågor, får man göra studiebesök? :angel::rofl:

Åklagare anhåller. Senast på tredje dagen efter anhållandet kan åklagaren välja att lämna in en häktningsframställan. Då blir det en "minirättegång" i tingsrätten som beslutar om personen ska häktas eller inte. Man kan sitta häktad länge men då måste åklagaren begära omhäktning.

Jag vet att jag äger en mortel men var är den? Jag har inte använt den sedan jag flyttade men den borde ju vara i köket. Men den tycks inte vara det, så hur mortlar man utan en mortel? Jag kan ju inte hitta den.
Stoppar kryddan i en påse och trampar på den med en sko på foten...? :) Kanske?

Harjobbat klart för i jul. Ska hem äta lunch och packa innan vi åker ner till syrran. Hoppas på att det är lite trafik på E4an

Jag är på jobbet och ser ut som hej kom och hjälp mig. :D

Dessutom tog vi idag kort för att lägga ut en julhälsning!! Inte en av mina bättre sidor idag ska tilläggas O_o

Okej . Har varit på ryggakuten ett par ggr fast hos Örjan. Skulle nog också behöva gå mer regelbundet

Jag började gå hos Johan när våra andra lokala tillknölare slutade (far, son och faderns fru) så jag åker bara till Borlänge när det är akut (som igår). Annars ser jag till att boka tid hos Johan i Falun.

Jag försöker gå regelbundet även om det är dyrt, jag behöver det. Nu blev det för långt emellan pga jobbet och det var bevisligen inte bra. Han hade aldrig känt mig så stel på höger sida tidigare :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 367
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 130
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 212
Senast: Mineur
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 30 31 32
Svar
627
· Visningar
17 850
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka