Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@skerper min far är likadan med djuren, men han kan inte skylla på att han är barnlös
Tur det finns betydligt sämre saker att vara än snäll![]()
Vad är skillnaden på anhållen och häktad?
Alltså jag har tusen frågor, får man göra studiebesök?![]()
Stoppar kryddan i en påse och trampar på den med en sko på foten...?Jag vet att jag äger en mortel men var är den? Jag har inte använt den sedan jag flyttade men den borde ju vara i köket. Men den tycks inte vara det, så hur mortlar man utan en mortel? Jag kan ju inte hitta den.
Det är socker och saffran som ska mortlas och jag har kört fast totalt. Lusten att baka försvann.Stoppar kryddan i en påse och trampar på den med en sko på foten...?Kanske?
Det är socker och saffran som ska mortlas och jag har kört fast totalt. Lusten att baka försvann.
Jag kör all in på penntrollsstuket jag. Penntroll is da shiiet!Tänker mig göra bort lite mathandling idag samt försöka få värderingen på papper, vilket innebär att jag borde ju kanske börja göra mig mänsklig snart men alltså.. Soffhörnet är rätt bekvämtInte dör väl folk av skräck om jag skulle råka ut som ett litet penntroll?
![]()
Går du på ryggakuten i Borlänge ?Är helt manglad, jag kommer nog att få blåmärken på ryggenMin naprapat är inte direkt småvuxen och när han lagt all vikt på för att få ut knutarna brukar det synas
![]()
![]()
Går du på ryggakuten i Borlänge ?
Okej . Har varit på ryggakuten ett par ggr fast hos Örjan. Skulle nog också behöva gå mer regelbundetJapp, hos Johanhan är från byn så jag har känt honom sedan jag var liten.
Det blev en liten skål och den trubbiga änden av en kniv.Ett större fat under ett mindre fat eller bottnen på ett glas funkar fint till saffran plus socker![]()
Okej . Har varit på ryggakuten ett par ggr fast hos Örjan. Skulle nog också behöva gå mer regelbundet