• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 928
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??

Sv: mens??

Ingen aning. Jag hade det INTE vid min första graviditet, men vi den andra (som slutade i missfall) hade jag en normal mens då jag inte ens visste att jag var gravid. Nästkommande mens uteblev, och då testade jag positivt.

Vet inte. Jag hade inte riktig mens utan en kraftig blodflytning skulle man nog mer kunna säga, som var längre än den vanliga mensen... men vid andra mensen så försvann den och var borta...

semlis777 skrev:
hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??

Äter man p-piller och inte vet att man är gravid utan fortsätter med pillren så får man ju mellanblödningarna. Det hände en kompis till mig upp till fjärde månaden när hon undrade varför hon gått upp i vikt (hon åt ju piller så hon relaterade inte först).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 052
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 066
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka