Filifjonkan_
Trådstartare
Ska, om mindre än en månad, åka till Thailand för första gången i mitt liv
SEMESTEERRRRR! Åh, så pepp. MEN! Den beryktade lingonveckan kommer, efter ett smärre cykelbyte (haha, som om man gått och bytt ut sin gamla monark) infinna sig EXAKT på dagen för avresan
Alla här förstår ju paniken som uppstår, för det första vill man inte flyga i tretton timmar med mellanlandning i nåt gammalt arab-emirat med mensen från helvetet (i get that, ja) men än mindre vill man ju gå runt och löka i 40-gradig värme och samtidigt mensa järnet. Nej, nej, nej!
Nu har jag inte en dag i mitt liv mixtrat med p-piller eller dylikt, men tänker ändå att nej, den här gången blir det inget! Tänkte därför kolla hur det funkar med såna mensuppskjutande (primolut, googlade jag mig till?) och var jag får tag i dem. Vanlig vc eller? Och hur pass fort kan man få tag på dem? Hur funkar de? Osv. Ge mig allt ni har

Nu har jag inte en dag i mitt liv mixtrat med p-piller eller dylikt, men tänker ändå att nej, den här gången blir det inget! Tänkte därför kolla hur det funkar med såna mensuppskjutande (primolut, googlade jag mig till?) och var jag får tag i dem. Vanlig vc eller? Och hur pass fort kan man få tag på dem? Hur funkar de? Osv. Ge mig allt ni har