Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På onsdag får jag hem Vitnos Är det någon som vet på rak arm om jag skaffa en försäkring redan nu innan hon kommit? (vill göra det så fort som möjligt)
Jag är tveksam pga följande anledningar
- Hon har bara fått den första vaccinationssprutan (förra veckan). Nästa ska tas efter 3 v. Vaccination är alltså påbörjad men grundvaccinationen är ej klar
- Hon har inte kommit till mig ännu
Du kan teckna en försäkring direkt... men... *hmm* nu är jag inte hundra på det här, men måste inte husisar/oreggade katter vara ID-märkta först??
Har du tänkt dig agria går ju försäkringen att teckna på nätet agria
De två jag redan har är försäkrade i Folksam och jag tänkte att Vitnos också skulle bli det
Mina två försäkrades som bebisar men blev inte öronmärkta förrän de kastrerades vid 6 resp 12 månaders ålder. Då var det inga problem, är det en ny regel som kommit?
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...