Mer hundköpstankar.

P

pippi27

Jag och sambon har länge funderat på en till hund.
sambon vill gärna ha en hund som är mer "hans" och han har varit inne på rottisar. Varit runt och tittat men inte kommit till köp av olika anledningar.
Nu har han iallafall kommit fram till att "lika barna leka bäst" så det blir som jag önskat en till border collie, alt. en b.c kosning. Så nu har vi letat efter omplaceringar, tik.
För ett tag sedan när vi INTE letade b.c så fanns det ett gäng till omplacering, men nu när vi SKA ha en, ja då hittar vi inte en enda :confused:
Jaja, ingen brådska, förr eller senare dyker rätt hund upp.
 
Varför tik?
Hittade två stycken på annons som lät bra ( tyckte jag ) :D

Hund 1

Hund 2

Såg nu att dom kommer från samma hem .

Hoppas det är ok att kika lite efter vovvar :)
 
Tja, varför just tik egentligen? Har alltid haft tik och sambon har alltid haft tik så det känns bäst med ny tik.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 729
Senast: em-pirre
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 797
Senast: Gumman123
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 216
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp