Bukefalos 28 år!

Mer julig belysning.

via

Trådstartare
Jag har lagt lite paket i en korg, med belysning underifrån. Jag är inte helt nöjd med resultatet än, får nog exprimentera lite mer med hur mycket ljus som kommer ut var, men det orkar jag inte nu, mitt i natten. Nåväl, så här ser det ut iallafall.
Hade jag inte haft en ettåring i huset hade korgen fått stå på golvet på lämplig plats, men i år är nog inte det en god idè...

081117057.jpg
 
Sv: Mer julig belysning.

Ser supermysigt ut!
Synd bara att du inte har slagit in paketen i gammalt tidningspapper eller naturfärgat papper och natursnöre :love:
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 167
Senast: Acto
·
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 270
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 748
Hemmet Har lite beslutsångest här hemma. Vi har furuplank i hela huset förutom toa och en bit i hallen där det är klinker. Vi har haft...
Svar
10
· Visningar
1 859
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp