Mer julig belysning.

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 734

via

Trådstartare
Jag har lagt lite paket i en korg, med belysning underifrån. Jag är inte helt nöjd med resultatet än, får nog exprimentera lite mer med hur mycket ljus som kommer ut var, men det orkar jag inte nu, mitt i natten. Nåväl, så här ser det ut iallafall.
Hade jag inte haft en ettåring i huset hade korgen fått stå på golvet på lämplig plats, men i år är nog inte det en god idè...

081117057.jpg

Sv: Mer julig belysning.

Ser supermysigt ut!
Synd bara att du inte har slagit in paketen i gammalt tidningspapper eller naturfärgat papper och natursnöre :love:

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 692
Senast: Acto
·
Relationer Klisterkarlsson har magknip. Klisterkarlsson förstår inte varför klistret smetar ut i en ojämn sörja där en ordentlig smörja med balans... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 172
Senast: Amha
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 272
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 420
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka