Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad bitter man kan va. Mina smilys försökte visa på glimten i ögat. Och jag hade spenderat några timmar den kvällen asgarvat åt massa pinsamma roliga inlägg iden tråden.
Ber om ursäkt och drar mig tillbaka från denna tråden.
Men alltså, här har vi bett Cilla berätta historier som hon förmodligen inte är särskilt stolt över och så kallar du henne bitter? Det var allt jäkligt onödigt. Inte minst för att hennes berättelser inte alls andas bitterhet, hon berättar ju med humor.
 
Men alltså, här har vi bett Cilla berätta historier som hon förmodligen inte är särskilt stolt över och så kallar du henne bitter? Det var allt jäkligt onödigt. Inte minst för att hennes berättelser inte alls andas bitterhet, hon berättar ju med humor.
Och jag svarar med humor. Och får skit tillbaka? Med bitter menar jag kall ton/ifrågasättande av humorn.
Nu undrar undertecknad vem det egentligen är som är bitter.....
Med tanke på att man försökt hålla god ton ställt frågor. Peppat och gillat folk Och gång på gång blir det diskussioner. Och tråkig ton.

Jepp jag blev bitter.
 
Senast ändrad:
M-pax? Systerplaneten till K-pax? Kalsongkung med wok låter väl bra.
Igår såg jag bilder på facebook på en nakengrillare... aj! :D
 
Bitter för att jag ifrågasätter fokuseringen på sex?

Fan, här får en se till att vara kåt, glad och tacksam! Annars är en bitter.
wtf? inte ens i närheten vad har dom 3 orden med diskussionen ens att göra alls?. Vi alla har historier bagaget. Jag höll med om att det vart en dålig dejt och hängde inte med i nuet. Och att sexet vart crap / misslyckat?

Och uttrycker någon sig klumpigt och eller det inte ligger i ens humor varför ta upp det med ett citat och vara över-ironisk? Man kan inte utgå från alla känner alla. Och om du inte finner misslyckat sex tråden rolig eller den typen av humor rolig Så varför hänga upp dig på den specifika delen av mitt meddelande som för övrigt höll med dig till 100%?

Det är dom delarna jag finner bittert/kallt/trist ton.

Och hoppas innerligt att du haft många bättre roligare lyckade dejter sedan dess. Och själv blev man grymt nyfiken på din dessert!.
 
wtf? inte ens i närheten vad har dom 3 orden med diskussionen ens att göra alls?. Vi alla har historier bagaget. Jag höll med om att det vart en dålig dejt och hängde inte med i nuet. Och att sexet vart crap / misslyckat?

Och uttrycker någon sig klumpigt och eller det inte ligger i ens humor varför ta upp det med ett citat och vara över-ironisk? Man kan inte utgå från alla känner alla. Och om du inte finner misslyckat sex tråden rolig eller den typen av humor rolig Så varför hänga upp dig på den specifika delen av mitt meddelande som för övrigt höll med dig till 100%?

Det är dom delarna jag finner bittert/kallt/trist ton.

Och hoppas innerligt att du haft många bättre roligare lyckade dejter sedan dess. Och själv blev man grymt nyfiken på din dessert!.

Jag tyckte inte det var så värst humoristiskt att hela den långa berättelsen skulle förminskas till "dåligt sex, hehe" och ännu mindre skojsigt blev det när du kallade mig bitter. Eh, va?

Jag har haft massor av lyckade dejter sen dess. Och några helt sanslöst underliga. Varav några innehåller sex.
 
Jag tyckte inte det var så värst humoristiskt att hela den långa berättelsen skulle förminskas till "dåligt sex, hehe" och ännu mindre skojsigt blev det när du kallade mig bitter. Eh, va?

Jag har haft massor av lyckade dejter sen dess. Och några helt sanslöst underliga. Varav några innehåller sex.
shiet snacka om att du hänger upp dig på det minst viktiga jag skrev. Aja sorry för jag inte uttryckte mig bättre. Jag står för vad jag sagt. Och tycker det är jävligt tråkigt att du förminskar mitt inlägg till "dåligt sex hehe". Särskilt när vikten verkligen inte låg där.

ON TOPIC
Det är förövrigt mitt bästa dejting tips.
Var närvarande. Fiddla inte med mobilen. Läs tidningen intressera sig för tv eller annat. Måste man tex passa telefonen. Säg till om det i förväg. Tex idag är jag oncall ocksåvidare.
 
Vafan, den här tråden blir ju låst snart. Och jag kan ju inte skämma bort er med allt på en gång.
Låt tråden avslutas på ett bra sätt, med ännu en av de roliga knorrar du har.

Mina två katastrofdejter passar sig inte riktigt att berätta och le åt så här, då det förmodligen låg tragik bakom hos den andra parten.
 
Så bra. Så du dejtar fortsatt en man, där det inte fanns ömsesidig attraktion från båda sidor?
Bra. Det har jag också gjort vid två tillfällen, dejtat någon tre gånger eller fler utan attraktionen. Det ledde till nada och intet.

Tror du att detta är lika vanligt, eller vanligare, om man jämför med antal förstadejter som totalt genomförs, utan ömsesidig attraktion - eller är det möjligt att den senare är i majoritet. Eller kanske rentav i massiv majoritet?
Jag dejtar för tillfället en man där det finns ömsesidig attraktion och synnerligen hög "knullbarhet" men för mig dök den inte upp förrän på dejt nr 3. Jag har inte attraherats av någon av mina tidigare partners eller crushar vid första tillfället. Det fungerar helt enkelt inte så för mig.
Jag har ingen aning om vad som är i majoritet eller vilka av dessa som sedan leder till längre fungerande förhållanden. Det spelar ju heller ingen roll för mig, eftersom jag vet hur jag fungerar.

Det spelar ju ingen roll för dig heller. Vet du med dig att du måste känna attraktion på första dejten så är det ju så.

Problem kan ju uppstå om du dejtar någon som fungerar som mig och du känner attraktion och den andra är avvaktande, om du då inte har någon förståelse för att andra kan fungera annorlunda än du, då kanske du missar något spännande, vad vet jag.
 
Och jag har varit på dejt!

Han spontaninbjöd mig redan igårkväll till stan och jag tänkte att det var lika bra att kliva utanför boxen för en gångs skull och göra något "wild an crazy"! Så jag åkte in.
Och jag tror tamejfan att jag blev kär! :love:
Kanske inte riktigt men han verkar vara en genuint toppenbra människa med hög (!) knullbarhet. Och vi har tillbringat i stort sett hela den här dagen tillsammans också. Har skrattat mig fördärvad, fnissat som en fjortis och hånglat satan!
:)
 
För ungefär en månad sedan så var jag på en förstadejt där hon jag dejtade sa att hon jättegärna ville ses igen, men efter att hon hade sagt det så avbröt hon all kontakt. Nu verkar samma sak ha hänt igen och eftersom det har hänt 2 gånger så skulle man ju kunna tänka att det beror på mig, men jag har inte gjort något som skulle kunna ge upphov till det här.

Den känslomässiga berg- och dalbana som detta beteende ger upphov till hos mig är mer än jag orkar med, så nu har jag bestämt mig för att lägga ner dejtandet för överskådlig framtid när mitt abonnemang på MP går ut om ett par veckor.

Eftersom min knullbarhet har visat sig vara 0%, så är det ju ingen större förlust för dejtingvärlden. :D

Lycka till alla som hänger i tråden.
 
För ungefär en månad sedan så var jag på en förstadejt där hon jag dejtade sa att hon jättegärna ville ses igen, men efter att hon hade sagt det så avbröt hon all kontakt. Nu verkar samma sak ha hänt igen och eftersom det har hänt 2 gånger så skulle man ju kunna tänka att det beror på mig, men jag har inte gjort något som skulle kunna ge upphov till det här.

Den känslomässiga berg- och dalbana som detta beteende ger upphov till hos mig är mer än jag orkar med, så nu har jag bestämt mig för att lägga ner dejtandet för överskådlig framtid när mitt abonnemang på MP går ut om ett par veckor.

Eftersom min knullbarhet har visat sig vara 0%, så är det ju ingen större förlust för dejtingvärlden. :D

Lycka till alla som hänger i tråden.

Det där har hänt mig flera gånger och det känns skit såklart. Det verkar som om många kvinnor är för fega för att säga sanningen. Att lova en andra dejt utan att tänka genomföra det är ruttet.

Numera så engagerar jag mig mindre känslomässigt men är det bra egentligen?
Ä
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 318
Senast: Sassy
·
Samhälle LRF:s företrädare sa i en debatt i Aktuellt nyss att antalet mjölkbönder har minskat i Sverige pga lagen om att korna har rätt att gå ut...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
2 891
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 411
Senast: Niyama
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp