JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är det någon av er som har ridit i den?! Har bara provsuttit och det är den skönaste sadeln som jag har suttit i
Men är nyfiken på hur den känns att rida/hoppa i
Sv: "meredith-sadeln"
Jätteskönt och fin sadel!!
Funderade på en sån innan..
Men skinnet är klistrigt (inget jag gillar
) och sedan passar den inte om man har långa ben
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Utrustning
Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Utrustning
Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Utrustning
Nu är det säkert jag som är lite trögtänkt, men finns det nåt smart och smidigt sätt att se till att equibandet inte glider bakåt (eller...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Sover som en stock i nya lägenheten :). Helt underbart för mig som ofta har problem med sömnen.
Dagens röj i gamla lägenheten är...
Catsu
1 minut sedan
Svar: 716
Visningar: 20 737
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Ja jag tänker att problemet han har med det sexuella är ett mycket mycket mindre problem än hans inställning till problemet.
Ok du kom...
escodobe
7 minuter sedan
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn @sthu jag tror och hoppas att det kommer att lösa sig för er på bästa sätt när förskolan väl börjar. Jag hade liknande funderingar och...
Nordthor
11 minuter sedan
Svar: 2 024
Visningar: 107 456
Barn
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kompletterar med värpkoncentrat under äggläggarsäsongen men har ändå fri tillgång på snäckskal.
Det är en bra regel tycker jag...
Efwa
Alldeles nyss
Svar: 1 958
Visningar: 188 869
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Ett (oombett) tips är att ha en väldigt tunn lina på som du står på, träna på att knäppa av vanliga kopplet och när han drar tar det...
Pilot
25 minuter sedan
Svar: 76
Visningar: 4 686
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Jeps
41 minuter sedan
Svar: 336
Visningar: 34 144
Hund