MH:n i smålandstrakten

Meibla

Trådstartare
Nån som vet vart man kan gå ett MH i småland, helst runt Värnamo, eller i närheten av småland iaf? Och måste man vara medlem i klubben som håller i MH:t eller räcker det med att man är medlem i SBK?

Känns som att jag har noll koll på sånt här nuförtiden :crazy:

Sv: MH:n i smålandstrakten

Det räcker med medlemskap i SBK.
kolla i brukshunden som kommer där står alla mh´n 2007

ah tack :bow:

En liten fråga till...

Finns det nån gräns för hur gammal hunden får va för att gå MH:t?

Senast ändrad:

ah jo.. men nån övre gräns tänkte jag på... Hunden är trots allt 4 år, är det för gammalt?

I mars t.ex är där Mh-beskrivning den 31 på Värnamos Bk. Du kan kolla på www.sbk.nu också om du inte har tidningen brukshunden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 934
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 798
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 012
Senast: Maniac123
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka